Rozmowy z najlepszymi

ZWYCIĘZCY 2016

Raiffeisen Polbank I miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Maciej Bardan, I Wiceprezes Zarządu Raiffeisen Polbank: Pierwsza pozycja w rankingu potwierdza, że warto było zaspokajać potrzeby klienta w oparciu o takie wartości jak wiarygodność, partnerstwo,wygoda i lojalność. Cała strategia w bankowości detalicznej jest zbudowana...

Bank Millennium II miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Rozmowa z Magdaleną Macko, Dyrektor Departamentu Jakości  w Banku Millennium Jesteście Państwo jednym z niekwestionowanych liderów jakości. Zwróciliśmy uwagę, że w dwóch ostatnich edycjach naszego badania byliście Państwo najlepszym bankiem pod kątem  jakości rozmów dotyczących...

Euro Bank S.A III miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Alexis Lacroix, I wiceprezes: eurobank w ciągu ostatnich 4 lat awansował we wszystkich rankingach jakości. Jest to dla nas potwierdzenie słuszności obranego kierunku rozwoju, ale równocześnie wyzwanie – aby utrzymać tę pozycję. Potrzeby i zachowania...

ING Bank Śląski III miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Rozmowa z Krystianem Seterą, Dyrektorem Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji Druga edycja Instytucji roku i jesteście znów jednym z najlepszych banków w tej kategorii rankingu. Jaka jest recepta na sukces? Systematycznie i konsekwentnie pracujemy nad tym,...

PZU I miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Anna Janiczek, Dyrektor Biura Zarządzania Relacjami z Klientem: Po pierwsze Klient Otrzymanie wyróżnienia, już drugi rok z rzędu, to jasny sygnał, że obrana przez nas droga słuchania naszych klientów i realizacji ich potrzeb jest słuszna. Wymagania...

WARTA II miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Rozmawiamy z Krzysztofem Stanisławskim, Dyrektorem Zarządzającym Departamentem Sprzedaży Sieci TUiR Warta S.A. W porównaniu z rokiem ubiegłym Warta wyraźnie poprawiła wynik w badaniu jakości obsługi w placówce, awansując na 2 miejsce w rankingu. Jakie działania...