Finał Rankingu INSTYTUCJA ROKU 2016

0

Dni

0

Godzin

0

Minut

0

Sekund

Innowacje i usprawnienia

PKO Bank Polski wspiera budowę e-administracji

Bank włączył się w rządowy projekt „Od papierowej do cyfrowej Polski”, którego celem jest wypracowanie szybkiego i łatwego dostępu do usług e-administracji. Jako pierwszy...

Obrazek bezpieczeństwa – bezpieczne logowanie do serwisu internetowego

Podczas każdego logowania do serwisu iPKO lub Inteligo, Klient – oprócz podawanego numeru klienta lub loginu i hasła – weryfikuje obrazek bezpieczeństwa, wybrany wcześniej,...

Nowy numer infolinii – bez żadnych opłat

Od początku czerwca 2016 r. klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z nowego, bezpłatnego numeru infolinii - 800 302 302. Dostępne są pod nim...

Wygoda Klienta to wspólny mianownik nowych produktów w ofercie banku Raiffeisen Polbank

W 2016 roku Raiffeisen Polbank wprowadził nowy system bankowości internetowej R-Online. Klienci otrzymali nowoczesne narzędzie do zarządzania finansami i realizacji operacji bankowych. Dzięki technologii...

Innowacje i usprawnienia związane z obsługą klienta wprowadzone w roku 2016

Klient w centrum to jeden z głównych filarów strategii Allianz. W wielu obszarach firmy równolegle toczy się szereg inicjatyw pro klienckich. Podnosimy satysfakcję Klientów...

SYSTEM OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ (SOŚ)

Od 2016 r. w Concordii Ubezpieczenia funkcjonuje Systemu Obsługi Świadczeń (SOŚ), czyli narzędzie umożliwiające kompleksową obsługę procesu likwidacji szkód życiowych. Obejmuje on wszystkie fazy...

Gothaer – kluczem do sukcesu jest koncentracja na Kliencie i jego potrzebach

W Gothaer rozumiemy, że kluczem do sukcesu jest koncentracja na Kliencie i jego potrzebach, a to wymaga właściwego zarządzania jego doświadczeniami we wszystkich kanałach...

Ochrona życia i zdrowia w jednej polisie

Pramerica Życie TUiR SA wprowadziła na rynek innowacyjny produkt Ubezpieczenie na Całe Życie + Zdrowie. Jest to ubezpieczenie na całe życie z możliwością wypłaty...

Nowe oblicze placówek agencyjnych PZU

15 000 pojedynczych mebli, 7 000 krzeseł i foteli oraz 91 000 m2 pomalowanych ścian – to tylko niektóre liczby opisujące rozmach projektu Agent 2.0. Przez...

Jedno połączenie – kompleksowa obsługa

Za cel na 2016 postawiliśmy sobie wzrost satysfakcji naszych klientów z obsługi i osiągnęliśmy to  poprzez skupienie się na realizacji ich spraw już podczas...

Pomagamy rodzicom dbać o bezpieczeństwo dzieci za pomocą nowoczesnych technologii

W PZU w innowacyjny sposób podchodzimy do bezpieczeństwa: nie tylko edukujemy, jak należy się zachowywać, ale także pomagamy rodzicom dbać o bezpieczeństwo ich dzieci. W...

Samoobsługa szkody – nowa aplikacja PZU

„Samoobsługa szkody” to prosta w użyciu aplikacja internetowa, za pomocą której klient PZU może wyliczyć każdą stratę na mieniu – samochodzie, domu, mieszkaniu czy...

Aplikacja SALTUS Zdrowie

Jedyna aplikacja, oferowana przez TU, służąca umawianiu wizyt i badań lekarskich w ramach ubezpieczenia zdrowotnego o tak rozbudowanej funkcjonalności. Do jej najważniejszych zalet...

m-Health i telemedycyna

m-Health i telemedycyna to obecnie jedne z najgorętszych trendów w branży nowych technologii, a rozwiązania z tych obszarów stają coraz popularniejsze w Polsce i...

Grupa Ubezpieczeniowa Europa – Nasz klient – nasz partner

Bancassurance – to hasło od lat wyznacza kierunek działania Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Firma jest liderem i ekspertem w sprzedaży ubezpieczeń we współpracy z bankami....

Klient 360 stopni

Klienci kontaktują się ze swoim ubezpieczycielem w różnych sprawach. Pytają o zakres polisy, zapisy warunków ubezpieczenia, status prowadzonej sprawy, np. rozpatrywanej szkody. Aby pracownik...

Nowa, funkcjonalna strona www   

Nowoczesna szata graficzna i poprawa funkcjonalności serwisu. Strona korporacyjna UNIQA przeszła gruntowną zmianę – z dużą korzyścią dla klienta. Po 5 latach działania internetowa strona...

Warta – mobilność z korzyścią dla klienta

Nasze społeczeństwo staje się coraz bardziej mobilne. Niemal 60 proc. Polaków korzysta już z internetu za pomocą telefonu komórkowego. Warta wykonała kolejne kroki, aby...

Warta.pl w pełni mobilna

Warta zaprezentowała nową stronę internetową. Spełnienie zasad Responsive Web Design (RWD), intuicyjna nawigacja oraz nowoczesny design to kluczowe cechy, które określają nowy serwis www...

Citi Handlowy z bankowością internetową w stylu fintech

Sposób korzystania z usług bankowych i model obsługi, jakiej klienci oczekują od banków, zmienił się diame­tralnie w ciągu ostatnich lat. To głównie za sprawą...

Credit Agricole najchętniej wybieranym i polecanym bankiem

Polacy pobili rekord w przenoszeniu rachunków bankowych w 2016 roku. 60 proc. z nich wybrało Credit Agricole – wynika z danych Krajowej Izby Rozliczeniowej....

CA Raty – innowacja w zakupach na raty

Z oferty Credit Agricole Raty w elektronicznym procesie do końca 2016 roku skorzystało ponad 180 tysięcy klientów. Usługa dostępna jest w ponad 10 tys....

Platforma db Navi zintegrowana z nowym systemem transakcyjnym db easyNET

Online’owa platforma db Navi, która pozwala na wyszukiwanie i porównywanie funduszy inwestycyjnych, a także tworzenie koszyka produktów zgodnie ze stylem inwestowania Klienta, została zintegrowana...

Nowy system IVR w Teleserwisie Deutsche Bank Polska

Klienci instytucji finansowych coraz częściej wybierają kanały zdalne jako pierwszy, intuicyjny kontakt z bankiem. Niektórzy kontaktują się z nim już tylko w ten sposób....

Podążanie za głosem klienta. Nowoczesne  rozwiązania i placówki, promowanie edukacji finansowej

eurobank w 2016 roku równolegle poprawiał funkcjonalność aplikacji mobilnej jak i dostosowywał sieć placówek do oczekiwań klientów. Wprowadził również płatności mobilne w technologii HCE. HCE ...

NOWE PLACÓWKI IDEA HUB

Idea Bank poszerza w kraju sieć placówek Idea Hub – to nowatorskie przestrzenie coworkingowe, które bezpłatnie udostępnia swoim klientom. Powstały z myślą o przedsiębiorcach,...

Akcelerator ING

Jednym z wyraźnych trendów w bankowości jest współtworzenie nowych produktów i usług wspólnie z klientami. To wymaga zmiany sposobu myślenia i działania. Dlatego ING...

Trener finansowy

ING Bank Śląski od lat inspiruje klientów do podejmowania niezależnych decyzji finansowych. Bank dostarcza narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Wśród...

„Po prostu”

„Po prostu” – czyli inicjatywa upraszczania komunikacji z klientami trwa w ING Banku Śląskim od połowy 2014 roku. Bank zmienia nie tylko umowy, ale...

HAPPY MILES

Powszechnie wiadomo, że nie trzeba posiadać auta, aby mieć do niego dostęp. Podążając za trendami określanymi mianem access economy czy shearing economy, na których...

MOBILNY WPŁATOMAT Z WRZUTNIĄ

Idea Bank rozwija flotę Mobilnych Wpłatomatów, czyli zamawianych przez aplikację specjalnie zaprojektowanych pojazdów z wbudowanymi bankomatami-wpłatomatami, które powstały by zwiększyć wygodę i bezpieczeństwo przedsiębiorców,...

Szybkie połączenie z doradcą wprost z aplikacji mobilnej

W styczniu mBank jako pierwszy w Polsce wprowadził szybkie połączenie z centrum obsługi klienta wprost z aplikacji mobilnej. Dzięki temu kontakt z konsultantem trwa krócej, a...

Konsultanci mBanku obecni 24h w mediach społecznościowych

mBank chce być w pełni dostępny dla klientów nie tylko na infolinii, ale także w mediach społecznościowych. W kwietniu bank powołał specjalną grupę konsultantów,...

W mBanku szczególnie dbamy o komunikację

mKanon W 2015 roku mBank wprowadził zbiór zasad dobrej komunikacji z klientami. Żeby być zrozumiałym, trzeba mówić i pisać krótko, jasno i przejrzyście, tak by...

#1milionIKO – Milion aktywacji aplikacji IKO osiągnięty!

Aplikacja IKO PKO Banku Polskiego rozwija się bardzo dynamicznie i osiągnęła w grudniu 2016 roku skalę niespotykaną dotąd na polskim rynku bankowym – milion...

Aplikacja IKO dopasowana maksymalnie do potrzeb klientów

2016 rok był czasem niezwykle intensywnego rozwoju aplikacji IKO PKO Banku Polskiego, w szczególności pod kątem jej dostosowywania do indywidualnych potrzeb klientów. Zakres możliwości...

Wpłaty gotówki na numer telefonu we wpłatomatach – po raz pierwszy na polskim rynku!

W grudniu 2016 roku klienci PKO Banku Polskiego zyskali możliwość dokonywania wpłat gotówki na swoje konto lub na numer telefonu innego posiadacza IKO, z...

PKO Junior – pierwsza w Polsce bankowa aplikacja mobilna dla najmłodszych

Od maja 2016 roku dzieci mogą bankować poprzez aplikację mobilną PKO Junior, która jest uzupełnieniem kompleksowej oferty dla najmłodszych do 13. roku życia. Aplikacja...

Alior Bank – liderem innowacyjności w sektorze bankowym w Polsce

Alior Bank, jako jeden z najdynamiczniej rozwijających się banków uniwersalnych w Polsce, od początku działalności systematycznie wzmacnia swoją pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki...

Zafirmowani.pl – internetowe kompendium wiedzy dla mikro i małych firm

W 2016 roku Alior Bank uruchomił platformę internetową skierowaną do mikro- i małych przedsiębiorstw. Zafirmowani.pl – bo tak się właśnie nazywa – to portal...

Bank zmieniającego się świata zmienia wizerunek w Internecie

Bank BGŻ BNP Paribas wprowadza coraz więcej zmian, które wpływają na poprawę dostępności jego oferty. Przykładem podejmowanych działań w tym obszarze jest uruchomiona w...

UBEZPIECZENIA W APLIKACJI MOBILNEJ BANKU MILLENNIUM

Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu klienci Banku Millennium mogą kupić ubezpieczenie komunikacyjne online w aplikacji mobilnej oraz w systemie transakcyjnym Millenet. Proces zakupu jest w pełni...

APLIKACJA MOBILNA BANKU MILLENNIUM – DYNAMICZNY ROZWÓJ W 2016 ROKU

Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium: Rok 2016, podobnie jak kilka ubiegłych lat, był dla nas rokiem innowacji. Zrobiliśmy kolejny ogromny krok...

Portal edukacji finansowej Banku Zachodniego WBK – Finansiaki.pl

Aby ułatwić rodzicom i nauczycielom wprowadzanie dzieci w świat finansów i przedsiębiorczości, Bank Zachodni WBK uruchomił portal edukacji finansowej.  Jak wynika z badań*, 88% Polaków...

Klient w innowacyjnym Oddziale OnLine.

W dzisiejszych czasach Klienci chcą kontaktować się z bankiem tak jak z przyjaciółmi i z rodziną, szybko i w prosty sposób, czyli również zdalnie....

Klient w centrum uwagi – innowacje Banku Pekao S.A.

Głównym celem innowacji wdrażanych przez Bank Pekao S.A. jest polepszenie standardów obsługi klienta. Każdy nowy produkt, każda zmiana musi spełnić kryterium „klienta w centrum...

#Psyzdobywajabank – czyli rewolucja czworonogów

BOŚ pierwszym Bankiem w Polsce, do którego wejdziesz z psem. Bank Ochrony Środowiska to pierwszy bank w Polsce, do którego Klienci będą mogli wejść...

Bank BGŻ BNP Paribas jeszcze bardziej skoncentrowany na kliencie

Właściwa i profesjonalna obsługa klientów ma istotny wpływ na postrzeganie każdej organizacji. Często jest czynnikiem różnicującym firmy ze sobą konkurujące. Jednak warto zaznaczyć, że...

T-Mobile Usługi Bankowe wprowadził nową bankowość mobilną

T-Mobile Usługi Bankowe, wspólny projekt Alior Banku i T-Mobile, udostępnił klientom nową bankowość mobilną. To nowa jakość w zakresie designu, funkcjonalności, ale też jedno...

Biometria – nowoczesne bankowanie bez haseł i kodów

PKO Bank Polski wraz z Politechniką Gdańską i firmą Microsystem pracuje nad wprowadzeniem pierwszego w polskiej bankowości kompleksowego rozwiązania biometrycznego. W efekcie prowadzonych badań...