Aplikacja mobilna BGŻ BNP Paribas z kolejnymi udogodnieniami dla klientów

Bank BGŻ BNP Paribas udostępnił klientom kolejne usprawnienia i nowości w aplikacji mobilnej GOmobile. Zmiany dotyczą m.in. wprowadzenia opcji tymczasowego blokowania karty, wnioskowania o kredyt gotówkowy czy przelewów z karty kredytowej. Bank BGŻ BNP Paribas wprowadza zmiany, które mają uprościć sposób korzystania z aplikacji mobilnej
i umożliwić klientowi coraz szerszy dostęp do produktów Banku.

Tymczasowa blokada karty

Możliwość zastrzeżenia karty ułatwia życie osobom, które są przekonane, że np. ją zgubiły. Konieczne jest w przypadku jej kradzieży lub zagubienia ostateczne jej zastrzeżenie, którego nie można cofnąć. Często jednak po upływie czasu karta odnajduje się, a klient – choć jej nie stracił – czeka na wydanie nowej. Od teraz Bank BGŻ BNP Paribas wprowadza możliwość tymczasowej blokady karty, co uniemożliwia wykonywanie transakcji. W aplikacji GOmobile klient ma możliwość odblokowania karty w dowolnym momencie.

Nowe wersje językowe

Z myślą o rosnącej grupie obywateli Ukrainy pracujących i mieszkających w Polsce, Bank BGŻ BNP Paribas udostępnił aplikację mobilną GOmobile w języku ukraińskim i rosyjskim. Dodatkowo, klienci otrzymali możliwość dostosowania języka z poziomu ustawień aplikacji, niezależnie od języka systemowego telefonu.

Przelewy z karty kredytowej

Użytkownicy aplikacji mobilnej Banku BGŻ BNP Paribas mają również możliwość wykonywania przelewów z karty kredytowej z poziomu aplikacji. To udogodnienie przydaje się w sytuacji, gdy klient nie posiada żadnych środków na koncie, a jest zmuszony wykonać przelew lub wypłacić gotówkę. Przelew z karty kredytowej w aplikacji mobilnej GOmobile polega na przekazaniu środków z limitu karty kredytowej na inne konto. Wystarczy wówczas w formularzu przelewu wybrać kartę kredytową jako źródło pieniądza. Funkcjonalność dostępna jest dla użytkowników telefonów z systemem Andriod i już niedługo także w iOS.

Produkty Banku bez wychodzenia z domu

Użytkownicy, którzy są zainteresowani produktami Banku mają możliwość zawnioskowania np. o kredyt gotówkowy z poziomu aplikacji. Następnie konsultant kontaktuje się z klientem w celu doprecyzowania  oferty.  Ponadto, Bank wprowadził dodatkowe udogodnienia do aplikacji GOmobile na podstawie opinii użytkowników. Od teraz klienci posiadający telefon z system Android mają możliwość szybkiego oraz bezpiecznego wylogowania się z aplikacji. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji GOmobile nie muszą już ręcznie wyszukiwać odbiorców przelewów oraz przepisywać danych do przelewów. Wystarczy, że klient zacznie wpisywać dane odbiorcy, a aplikacja automatycznie zasugeruje szablon lub listę szablonów do wyboru.