ZWYCIĘZCY 2017 (kolejność alfabetyczna)

Alior Bank

Urszula Krzyżanowska- Piękoś- Wiceprezes  Zarządu Świadomość od czego zależy zadowolenie Klienta pozwala Nam – Pracownikom Alior Banku na tworzenie przyjaznego miejsca, w którym Klient nie...

Bank Millennium

Joao Bras Jorge - Prezes Zarządu Banku Millennium Jakość doceniona przez klientów i rynek  Wysoka jakość usług i zadowolenie klientów są dla nas niezmiennie priorytetem. W...

Bank Zachodni WBK

Arkadiusz Przybył, członek zarządu Banku Zachodniego WBK odpowiadający za Pion Bankowości Detalicznej. Kluczem do najlepszej jakości jest tworzenie banku, który rozumie potrzeby  klientów, a co...

Deutsche Bank

Leszek Niemycki, Wiceprezes Zarządu Deutsche Bank Polska Kanały zdalne, w połączeniu z bankowością internetową, to dziś jedno z głównych narzędzi budowania relacji z klientami i...

Euro Bank

Alexis Lacroix, prezes eurobanku: Cieszę się, że już po raz kolejny eurobank może pochwalić się wyróżnieniami w kategoriach „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz...

Getin Bank

Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Bank Tytuł „Instytucja Roku 2017” w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówkach” to kolejny dowód na to, że nasze...

Gothaer

Adam Dwulecki, Członek Zarządu Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., odpowiedzialny m.in. za Biuro Operacji i Obsługi Klienta GoContact. Gothaer jest obecny w Polsce już ponad 5...

ING Bank Śląski

Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego, odpowiedzialny za część detaliczną Czujemy bardzo dużą satysfakcję z otrzymanych we wszystkich kategoriach wyróżnień. To dla nas potwierdzenie,...

mBank

Hubert Pałgan, Dyrektor Oddziału Bankowości Detalicznej – departamentu zarządzającego pracą placówek mBanku w Polsce. W imieniu wszystkich pracowników pracujących na rzecz pozytywnego doświadczenia klienta w...

Orange

Jolanta Dudek, Członek Zarządu ds. Obsługi Klientów i Strategii Relacji z Klientami Orange Polska: Dla Orange Polska nagroda za najwyższą jakość obsługi w kanałach...

PKO Bank Polski

Zbigniew Jagiełło – Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego  - Sektor finansów jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie, a PKO Bank Polski jako lider polskiej...

PZU

Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie SA Klient na pierwszym miejscu Dla współczesnych, wymagających Klientów, cena i jakość produktu to nie jedyne elementy decyzji zakupowych....

Raiffeisen Polbank

Piotr Czarnecki – Prezes Zarządu Raiffeisen Polbank Praca bankowca nie zajmuje czołowych miejsc w rankingach najbardziej stresujących zawodów. To poważne niedopatrzenie, szczególnie w odniesieniu do...

Uniqa

Milan Horak, dyrektor Departamentu Sprzedaży – Sieć Agencyjna UNIQA Dla klienta najważniejsza jest jakość Na nadchodzący czas mamy trzy zasadnicze cele. Po pierwsze – stale uatrakcyjniać...

Warta

Krzysztof Stanisławski, Dyrektor Zarządzający Departamentem Sprzedaży Sieci TUiR Warta S.A. Warta kolejny rok z rzędu na podium Z dumą przyjąłem informację, że jakość obsługi klientów...