Dynamicznie wchodzimy w drugie stulecie

Jarosław Parkot, Prezes Zarządu

Stawianie klienta i agenta w centrum uwagi oraz pragmatyczne podejście do innowacji sprawiło, że Warta ma za sobą kolejny, niezwykle udany rok, kończący pierwsze stulecie działalności firmy na rynku ubezpieczeń. Tak doniosły jubileusz, który obchodzimy w 2020 r. nie zmienia naszego podejścia i strategicznego kierunku rozwoju. Nadal celem Warty jest oferowanie obecnym i potencjalnym klientom obsługi najwyższej jakości oraz praktycznych produktów i rozwiązań odpowiadających ich  potrzebom.

Takie podejście ma nam zapewnić dalsze poszerzanie grupy naszych klientów i wzmacnianie naszej pozycji na rynku.

Klientocentryzm

W 2019 r. wprowadzaliśmy na rynek wiele nowych  rozwiązań, których celem było podniesienie komfortu klientów korzystających z naszych ubezpieczeń. Z jednej strony coraz więcej procesów realizowanych jest w Warcie przez nowoczesne i innowacyjne technologie, w tym sztuczną inteligencję, które znacząco przyśpieszają proces likwidacji szkód. Z drugiej strony wznieśliśmy na nowy poziom obsługę w sytuacjach, gdy nadal niezbędny jest wysoki poziom empatii i relacji miedzy ludzkich. Wzmocniliśmy między innymi dedykowany zespół, zajmujący się trudnymi sprawami naszych klientów, kiedy, oprócz rozwiązywania szkód materialnych, aktywnie pomagamy poszkodowanym w wypadkach z bardzo poważnymi problemami ze zdrowiem.

Na bardzo wysokim poziomie utrzymuje się również jakość pracy naszych agentów. To nadal najważniejszy kanał sprzedaży ubezpieczeń w Polsce, dlatego tak bardzo cieszy mnie fakt, jak dobrze oceniana jest współpraca na linii Warta – pośrednicy. Z pewnością przekłada się to również na zadowolenie klientów zainteresowanych naszą ofertą w punkcie sprzedaży.

W efekcie, kolejny rok z rzędu podnosimy poprzeczkę w zakresie standardu wspomnianej obsługi na rynku ubezpieczeń. Liczę, że dzięki nowym projektom i rozwiązaniom, nad którymi pracujemy, wzmocnimy naszą wiodącą pozycję w tym zakresie, potwierdzoną licznymi wyróżnieniami, w tym tytułem Instytucja Roku, który otrzymujemy od kilku lat.

Rozpoczynamy nowe stulecie

Nasze wyjątkowe relacje z klientami przekładają się w oczywisty sposób na znakomitą kondycję finansową i pozycję rynkową Warty. Zeszłoroczne wyniki sprzedażowe i finansowe osiągnęły bardzo dobry poziom, co jest kolejnym potwierdzeniem zaufania, jakim obdarzają nas klienci. Jestem pewny, że rok 2020, w którym jako Warta obchodzimy jubileusz 100-lecia działalności, będzie kolejnym owocnym czasem, ambitnym wejściem w drugie 100-lecie istnienia firmy.