Euro Bank S.A.: Odpowiadamy na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientó

Alexis Lacroix, prezes, Euro Bank S.A.

W eurobanku chcemy promować odpowiedzialne pożyczanie pieniędzy. Dlatego postanowiliśmy pokazać, że istnieje alternatywa dla drogich pożyczek przez internet. Wyróżniliśmy się też dzięki nowej kampanii marketingowej, w której zagościły… wampiry.

eurobank ma za sobą bardzo intensywny rok. Zaproponowaliśmy klientom szereg nowych produktów (m.in. konto „w pełni”, pożyczka online, nowości w aplikacji mobilnej). Utrzymaliśmy bardzo wysoką jakość obsługi, zarówno w placówkach, jak i w kanałach zdalnych. To wszystko sprawiło, że dołączyło do nas ponad 125 tys. nowych klientów.

Wiosną z sukcesem wprowadziliśmy na rynek nową pożyczkę, którą można zaciągnąć za pośrednictwem internetu. Dzięki zastosowanym przez nas rozwiązaniom środki z pożyczki mogą znaleźć się na koncie klienta w ciągu zaledwie kilku minut. Nie musi on iść do oddziału czy podpisywać dokumentów dostarczonych przez kuriera. Wystarczy, że ma przy sobie dowód tożsamości i za pomocą bankowości internetowej wyśle do nas przelew weryfikacyjny na kwotę 1 zł (jest ona później zwracana). Umowę akceptuje zaś kodem sms.

Nasza propozycja została pozytywnie odebrana przez klientów. Zależało nam na tym, by wypełnianie wniosku było możliwie najbardziej intuicyjne. Dążyliśmy do tego, by klient całkowicie rozumiał warunki umowy i koszty pożyczki. Jednocześnie jej cena jest konkurencyjna w stosunku do innych ofert dostępnych w internecie.

Jestem przekonany, że zaoferowaliśmy najbardziej przejrzystą pożyczkę na polskim rynku. Pokazaliśmy, że możemy być alternatywą dla firm pożyczkowych online. Oferta pożyczki online jest ciągle rozwijana – nawiązujemy współpracę z innowacyjnymi firmami, zwiększając maksymalne dostępne kwoty pożyczki.

Chcemy promować odpowiedzialne pożyczanie pieniędzy – mamy bowiem świadomość, jak wielu Polaków wpadło w kłopoty z zadłużeniem, bo nie mieli pełnej wiedzy na temat zasad działania chwilówek online.

Dzięki pożyczce online, a także szybkiemu rozwojowi kredytów ratalnych w ubiegłym roku po raz kolejny dowiedliśmy, że jesteśmy istotnym graczem na rynku kredytów konsumenckich w Polsce. To jednak nie koniec. Potwierdziliśmy również, że niezmiennie potrafimy zaskakiwać zabawnymi pomysłami na wyróżnienie naszej marki wśród innych instytucji finansowych.

Stało się tak dzięki całkowicie nowej platformie komunikacyjnej. Do udziału w niej zaprosiliśmy trzy postaci… wampirów. Felix, Vlad i Maciek występują nie tylko w spotach telewizyjnych, ale też np. komunikują się z użytkownikami social mediów. Ich przygody pokazują, że potrzeby klientów bywają niecodzienne, a my zawsze potrafimy im sprostać. Wprowadzenie nowej kampanii poprzedziliśmy szeregiem badań. Według konsumentów reklamy z wampirami budują markę nowoczesną, ułatwiającą życie klientów.