mBank prezentuje nowy pulpit w bankowości internetowej

Od 28 października 2019 roku mBank sukcesywnie udostępnia klientom zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.

Pulpit w mBanku przeszedł gruntowną przemianę po to, żeby użytkownik mógł łatwiej odnaleźć najważniejsze informacje. Teraz będą widoczne od razu po zalogowaniu.

Gdy projektowaliśmy nowy pulpit, przyświecała nam idea prostoty. Dlatego wszystko, co klient zobaczy po wpisaniu swojego loginu i hasła, jest oszczędne w formie, ale funkcjonalne. Nie chcieliśmy też za użytkownika podejmować decyzji, który produkt jest dla niego kluczowy. Dlatego daliśmy mu możliwość wyboru, które informacje będą widoczne na pulpicie.

Najważniejsze zmiany

Nowością jest rezygnacja z „paska finansów” dzięki czemu nie będzie już trzeba wybierać między listą ostatnich operacji, a wykazem swoich rachunków. Zamiast niego użytkownik zobaczy:

Produkty, przede wszystkim rachunek podstawowy, dzięki czemu od razu pozna stan konta i będzie mógł zlecić przelew;

Skróconą wersję historii operacji, która pomoże kontrolować ostatnie operacje.

Skróceniu uległa też lista wiadomości – wszystko po to, żeby najważniejsze informacje były bardziej widoczne.

W nowym pulpicie użytkownik może sam zdecydować, jakie informacje chce widzieć od razu po zalogowaniu. Dotyczy to nie tylko produktów, które posiada, ale też kolejności ich prezentowania.