Strona główna Najlepsza jakość obsługi w Placówce – edycja 2016

Najlepsza jakość obsługi w Placówce – edycja 2016

Jakość obsługi w placówce- podsumowanie roczne 2016

W 2016 roku eksperci portalu MojeBankowanie.pl odwiedzili łącznie prawie 900 placówek bankowych, ubezpieczeniowych oraz telefonii komórkowej. Przyszedł czas na wyłonienie najlepszych. Zgodnie z pierwotnymi założeniami...

Raiffeisen Polbank I miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Maciej Bardan, I Wiceprezes Zarządu Raiffeisen Polbank: Pierwsza pozycja w rankingu potwierdza, że warto było zaspokajać potrzeby klienta w oparciu o takie wartości jak...

Bank Millennium II miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Rozmowa z Magdaleną Macko, Dyrektor Departamentu Jakości  w Banku Millennium Jesteście Państwo jednym z niekwestionowanych liderów jakości. Zwróciliśmy uwagę, że w dwóch ostatnich edycjach naszego...

Euro Bank S.A III miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Alexis Lacroix, I wiceprezes: eurobank w ciągu ostatnich 4 lat awansował we wszystkich rankingach jakości. Jest to dla nas potwierdzenie słuszności obranego kierunku rozwoju, ale...

ING Bank Śląski III miejsce w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”

Rozmowa z Krystianem Seterą, Dyrektorem Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji Druga edycja Instytucji roku i jesteście znów jednym z najlepszych banków w tej kategorii rankingu....