Najwyższa jakość obsługi u agentów PZU

Blisko, szybko, łatwo i wygodnie – w PZU dbamy o to, aby klienci mieli obsługę na najwyższym poziomie. Dlatego nieustannie poprawiamy jakość usług, szkolimy naszych agentów, inwestujemy w nowoczesne technologie i otwieramy nowe placówki. W minionym roku liczba biur agentów wyłącznych PZU przekroczyła 1500. W ciągu dwóch lat wzrosła więc o ponad 200 placówek.

Zależy nam, aby placówek PZU było coraz więcej i aby były dostępne zwłaszcza dla klientów w małych i średnich miejscowościach. Ten plan, należący do naszych strategicznych celów, realizujemy z powodzeniem. W 2020 rok weszliśmy z liczbą 1520 profesjonalnych biur agentów w całej Polsce. Jest ich tak dużo, że klienci z łatwością mogą je odnaleźć, skorzystać z fachowego wsparcia i wybrać z szerokiej oferty ubezpieczeń majątkowych, życiowych czy zdrowotnych produkt dopasowany do swoich potrzeb.

Aby wspierać powstawanie nowych placówek, pomagamy w ich otwieraniu naszym biznesowym partnerom, którzy decydują się, by zostać agentem PZU. Dbamy o to, by biura agentów były estetyczne i doskonale wyposażone. Wiele ma wygodne poczekalnie z ekspresem do kawy, a przy stanowiskach obsługi panele wygłuszające, które zapewniają dyskrecję w rozmowie z agentem.

Szkolenia i rozwój agentów

Wysoki standard obsługi zależy także od umiejętności i wiedzy samych agentów, dlatego nieustannie inwestujemy w ich rozwój. Organizujemy regularne szkolenia i warsztaty, na których uczą się, jak radzić sobie z oczekiwaniami nawet najbardziej wymagających klientów, dostarczamy agentom nowoczesne, multimedialne materiały edukacyjne. Dbamy o komfort ich pracy. Dzięki aplikacji Mobilny Agent PZU mają nie tylko dostęp do szkoleń i testów w swoich smartfonach czy tabletach. Aplikacja służy też np. do załączania dokumentacji zdjęciowej do polis, a także do komunikacji z agentami.

Podstawą strategii Grupy PZU jest skupienie się na potrzebach klientów, a te potrzeby możemy zaspokajać właśnie dzięki profesjonalnym agentom. Mamy już prawie 3000 wyłącznych agentów PZU oferujących produkty majątkowe oraz życiowe i dalej rozwijamy swoją sieć sprzedaży. Kompleksowość i wysoki standard obsługi, szeroka oferta i doradztwo agenta na najwyższym poziomie to wyróżniki PZU na rynku.

Michał Świderski, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Detalicznej

Michał Świderski, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Detalicznej

Jako lider rynku czujemy się odpowiedzialni za wyznaczanie kierunku rozwoju branży i dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi. Chcąc być jak najbliżej naszych klientów, inwestujemy w technologie i rozszerzamy portfolio produktów Grupy PZU dostępnych u naszych sprzedawców. Znakomite wyniki badań jakości obsługi i opinie naszych klientów potwierdzają, że wybraliśmy dobry