Profesjonalne biura agentów PZU i ich obecność w internecie – kierunek na najwyższe standardy jakości

W 2018 roku powiększyliśmy sieć sprzedaży o ponad 170 nowych placówek agencyjnych PZU. Zbliżamy się już do założonej liczby 1500 biur w całej Polsce, dzięki którym zwiększamy dostępność naszych agentów i oferty ubezpieczeniowej PZU.

Aby sprostać wymaganiom zmieniającego się rynku ubezpieczeniowego, uruchomiliśmy program Agent 3.0, dzięki któremu jeszcze skuteczniej docieramy do klientów w całym kraju, a agentom dajemy szansę na podwyższenie standardów obsługi. Chcemy ułatwić start w biznesie naszym partnerom oraz zapewnić im możliwie największe wsparcie i rozwój. Najważniejsi w naszych projektach są jednak klienci. To z myślą o nich, tworzymy każde nowe biuro. Biura PZU powstają na terenie całej Polski, nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miejscowościach. Klienci mogą w wygodnym, elegancko urządzonym lokalu, spotkać się z doradcą, by spokojnie porozmawiać o potrzebach ubezpieczeniowych.

Placówki PZU charakteryzują się przejrzystą i nowoczesną aranżacją przestrzeni, przyjaznymi wnętrzami i obsługą na najwyższym poziomie. W najnowszym standardzie placówki 3.0 mamy wygodne poczekalnie z kanapą, stolikiem i ekspresem do kawy, które pomogą umilić ewentualny czas oczekiwania. Przy stanowiskach obsługi znajdują się panele wygłuszające, które zapewniają dyskrecję i komfort w rozmowie. Zapewniamy najwyższy standard obsługi, który na bieżąco mierzymy za pomocą badania tajemniczego klienta. Dzięki systematycznej pracy, licznym szkoleniom i przestrzeganiu standardów, w minionym roku osiągnęliśmy w badaniu najwyższe w historii wskaźniki oceny. Nasi agenci są świadomi tego, jak ważny jest to obszar w relacjach z klientem oraz jaki ma wpływ na ich biznesowy wizerunek i samą sprzedaż. Standardom programu podlegają nie tylko biura, ale także strony internetowe agentów. Każdy agent wyłączny może mieć własną, profesjonalną stronę internetową. Jest ona połączona z wizytówką i mapą Google, dlatego agenci z biurem mogą łatwo pokierować klientów do swojej placówki. Dzięki formularzowi kontaktowemu w prosty sposób klient może umówić się z doradcą.

W czerwcu 2018 r. uruchomiliśmy stronę agentpzu.pl, dedykowaną agentom. Dzięki nowej platformie internetowej, na bieżąco informujemy o najnowszych wydarzeniach, czy relacjonujemy najciekawsze z nich. Chcemy, aby ta strona była nowoczesna i odpowiadała na potrzeby sieci sprzedaży, dlatego stawiamy na jej ciągły rozwój. Na tym nie poprzestajemy – będziemy wspierać i popularyzować obecność agentów PZU w internecie, zdając sobie sprawę, że jest to bardzo pożądany przez klientów kanał komunikacji.

Michał Świderski
Dyrektor Zarządzający
ds. Sprzedaży Detalicznej
PZU

Jako największa firma ubezpieczeniowa w Europie Środkowo – Wschodniej czujemy się odpowiedzialni za wyznaczanie kierunku rozwoju branży i dbanie o najwyższe standardy jakości. Najważniejszy jest dla nas komfort klientów i optymalizacja czasu pracy agentów. Otwarcie ponad 170 placówek w 2018 r., a także rozwój obecności online, to dla nas miara sukcesu i kolejny krok w przyszłość. Podążamy za trendami, zarówno w sposobie komunikacji, jak i dostosowywaniu branży ubezpieczeniowej do nowoczesnych narzędzi – mówi Michał Świderski, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży detalicznej.

Jakub Gorayski
Kierownik Zespołu
Zarządzania Siecią
Placówek Agencyjnych
PZU

Mogę śmiało powiedzieć, że jesteśmy dziś bardziej „user friendly”. To określenie świetnie sprawdza się u nas w odniesieniu do obecności agentów w internecie, ale także i w działaniach offline. Do takich zaliczamy biura agentów PZU. Powszechny dostęp do placówek PZU, które tak licznie otwieraliśmy przez kilka ostatnich lat, to znaczne ułatwienie w obsłudze naszych klientów. Informacje zwrotne, które otrzymujemy, są bardzo pozytywne. Obsługa klienta w eleganckim biurze jest zdecydowanie bardziej przyjazna i komfortowa. Rok 2018 zamykamy z liczbą 1473 placówek agencyjnych i jest to nasz powód do dumy. Zarówno łatwość wyszukania doradcy ubezpieczeniowego w swojej okolicy, jak i szybki kontakt z nim, były dla nas priorytetami – mówi Jakub Gorayski, kierownik Zespołu Zarządzania Siecią Placówek Agencyjnych.