Zwycięzcy 2018 (kolejność alfabetyczna)

Alior Bank

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE  Jesteśmy świadomi, że cena jest tylko jednym z aspektów, którymi kierują się klienci podczas wyboru banku, a prawdziwą przewagę nad konkurencją buduje się jakością świadczonych usług. Dlatego tym bardziej cieszy...

Bank BGŻ BNP Paribas

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE  „Zarządzanie Doświadczeniami” – czy tym w ogóle można zarządzać? Żyjemy w świecie emocji. Staramy się pokazać naszym pracownikom, co myślą i czują nasi Klienci. Wspólnie pochylić się nad tym, co możemy...

Bank Millennium

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE  Jesteśmy bankiem kompletnym, bankiem 360º. Duma to słowo, które często towarzyszy naszym rozmowom. Od lat jesteśmy w pierwszej lidze – jesteśmy doceniani przez klientów, ekspertów i tajemniczych klientów. Jednak nie spoczywamy...

Bank Pekao S.A.

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO  Kluczem do rynkowego sukcesu jest stały rozwój i praca nad podnoszeniem jakości świadczonych usług. Ważne jest również to, aby podejmowane działania były dostosowane do specyfiki branży, w której działamy. Obecnie...

Euro Bank S.A.

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE  Mamy nowe narzędzia, by spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów Szybkie powiadomienia z opiniami Klientów, trafiające bezpośrednio do placówek, które właśnie odwiedzili - to nasza najnowsza inicjatywa, która ma służyć podniesieniu...

ING Bank Śląski

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W KANAŁACH ZDALNYCH  W dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie coraz więcej usług można zrealizować w pełni online, to contact centre pełni coraz istotniejszą rolę w obsłudze klienta. Nie inaczej jest w ING....

mBank

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W KANAŁACH ZDALNYCH  W mBanku chcemy, aby sposób komunikacji klienta z nami był analogiczny do tego jak rozmawia on na co dzień. Jeśli pisze do nas na czacie to chcemy, aby robił...

PKO Bank Polski

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO  PKO Bank Polski wspiera rozwój polskich przedsiębiorstw, zapewniając szeroką gamę produktów finansowych w każdym segmencie i z najwyższą jakością obsługi. W codziennej pracy kierujemy się stałymi wartościami. Stawiamy na ciągłe...

PZU

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE  Zwycięstwo po raz czwarty Już czwarty rok z rzędu otrzymujemy wyróżnienie za jakość obsługi klientów w placówkach i zdalnych kanałach kontaktu. Jest to ogromny zaszczyt i potwierdzenie, że standardy, które przyjęliśmy,...

Santander Bank Polska

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W KANAŁACH ZDALNYCH  Droga do jakości nie ma mety. W Santander Bank Polska pamiętamy o tym każdego dnia, gdy towarzyszymy naszym klientom w codziennych sukcesach. Oferujemy produkty i usługi, które sami mogą...

Uniqa

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCENajważniejsze jest pierwsze wrażenie Każda interakcja z klientem to szansa dla firmy na zadbanie o dobre relacje. Każdy e-mail, telefon czy wizyta w placówce to okazja, żeby pokazać, jak ważny jest dla nas...

Warta

0
NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE  Warta kolejny rok z rzędu na podium Na początku korzystając z okazji chciałbym pogratulować osiągniętego wyniku wszystkim pracownikom i agentom Warty oraz pozostałym laureatom aktualnego badania „Instytucja Roku”. Niezmiernie nas cieszy...

POPULARNE