Zwycięzcy 2018 (kolejność alfabetyczna)

Alior Bank

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE   Jesteśmy świadomi, że cena jest tylko jednym z aspektów, którymi kierują się klienci podczas wyboru banku, a prawdziwą przewagę nad konkurencją buduje się jakością świadczonych usług. Dlatego tym bardziej cieszy...

Bank BGŻ BNP Paribas

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE   „Zarządzanie Doświadczeniami” – czy tym w ogóle można zarządzać? Żyjemy w świecie emocji. Staramy się pokazać naszym pracownikom, co myślą i czują nasi Klienci. Wspólnie pochylić się nad tym, co możemy...

Bank Millennium

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE   Jesteśmy bankiem kompletnym, bankiem 360º. Duma to słowo, które często towarzyszy naszym rozmowom. Od lat jesteśmy w pierwszej lidze – jesteśmy doceniani przez klientów, ekspertów i tajemniczych klientów. Jednak nie spoczywamy...

Bank Pekao S.A.

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO   Kluczem do rynkowego sukcesu jest stały rozwój i praca nad podnoszeniem jakości świadczonych usług. Ważne jest również to, aby podejmowane działania były dostosowane do specyfiki branży, w której działamy. Obecnie...

Euro Bank S.A.

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE   Mamy nowe narzędzia, by spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających Klientów Szybkie powiadomienia z opiniami Klientów, trafiające bezpośrednio do placówek, które właśnie odwiedzili - to nasza najnowsza inicjatywa, która ma służyć podniesieniu...

ING Bank Śląski

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W KANAŁACH ZDALNYCH   W dynamicznie zmieniającym się świecie, gdzie coraz więcej usług można zrealizować w pełni online, to contact centre pełni coraz istotniejszą rolę w obsłudze klienta. Nie inaczej jest w ING....

mBank

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W KANAŁACH ZDALNYCH   W mBanku chcemy, aby sposób komunikacji klienta z nami był analogiczny do tego jak rozmawia on na co dzień. Jeśli pisze do nas na czacie to chcemy, aby robił...

PKO Bank Polski

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO   PKO Bank Polski wspiera rozwój polskich przedsiębiorstw, zapewniając szeroką gamę produktów finansowych w każdym segmencie i z najwyższą jakością obsługi. W codziennej pracy kierujemy się stałymi wartościami. Stawiamy na ciągłe...

PZU

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE   Zwycięstwo po raz czwarty Już czwarty rok z rzędu otrzymujemy wyróżnienie za jakość obsługi klientów w placówkach i zdalnych kanałach kontaktu. Jest to ogromny zaszczyt i potwierdzenie, że standardy, które przyjęliśmy,...

Santander Bank Polska

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W KANAŁACH ZDALNYCH   Droga do jakości nie ma mety. W Santander Bank Polska pamiętamy o tym każdego dnia, gdy towarzyszymy naszym klientom w codziennych sukcesach. Oferujemy produkty i usługi, które sami mogą...

Uniqa

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE Najważniejsze jest pierwsze wrażenie Każda interakcja z klientem to szansa dla firmy na zadbanie o dobre relacje. Każdy e-mail, telefon czy wizyta w placówce to okazja, żeby pokazać, jak ważny jest dla nas...

Warta

NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLACÓWCE   Warta kolejny rok z rzędu na podium Na początku korzystając z okazji chciałbym pogratulować osiągniętego wyniku wszystkim pracownikom i agentom Warty oraz pozostałym laureatom aktualnego badania „Instytucja Roku”. Niezmiernie nas cieszy...

POPULARNE